Przywództwo i jakość.

W dobie globalizacji rynków i intensyfikacji konkurencji jakość zdaje się być jednym z kluczowych czynników wpływających na sukces przedsiębiorstwa. Oddziaływanie to można zauważyć w wielu sektorach gospodarki i różnych branżach przemysłu i usług.

W przyszłości będą tylko dwa typy przedsiębiorstw te, które wprowadziły jakość totalną i te, które wypadły z biznesu.
W. E. Deming

Dzisiejszy rynek charakteryzuje się dynamicznym rozwojem oraz wysokimi wymaganiami klientów, zarządzanie jakością przyjmuje szczególne znaczenie a implementacja systemu zarządzania jakością staje się odpowiedzią na wyzwania oraz narzędziem umożliwiającym budowanie nie tylko przewagi konkurencyjnej ale własnej marki.

W zakresie naszych usług znajdziesz podejście TQM związane z Totalnym Zarządzaniem Jakością. Wdrożenie systemu zarządzania jakością i ciągłego doskonalenia jest elementem priorytetowym dla rozwijających się przedsiębiorstw i stanowi często ważny etap.

System zarządzania jakością zasługuje na szczególną uwagę jako istotna kwestia teorii zarządzania oraz praktyki biznesowej.

Przedsiębiorstwa, które funkcjonują w warunkach dzisiejszej gospodarki rynkowej mierzą się ze świadomością, iż ich ocenę liczy się tak zwaną „fond de commerce”, upraszczając znaczenie: „Pokaż mi swoich klientów, powiem, co jesteś wart”.


Na tę wartość na składają się takie informacje, jak:

  • ocena użyteczności produkcyjnej,
  • ocena wartości klientów,
  • pozycja ekonomiczna,
  • stabilność finansowa, 
  • ocena wewnętrznej struktury procesów pomocniczych,
  • ocena jakości załogi przedsiębiorstwa,
  • ocena kwalifikacji załogi,
  • siły powiązanej z firmą,
  • etyki zawodowej,
  • zdolności innowacyjnych rozwiązań,
  • ocena zdolności menadżerskiej firmy do szacowania przyszłości,
  • horyzontu planowania strategicznego,
  • ocena procedur zarzadzania,
  • elastyczności organizacyjnej.

Pozwól nam zadbać o Twoją jakość.

Przygotujemy Twoje przedsiębiorstwo do przejścia przez proces implementacji systemów jakości „krok po kroku” przeprowadzimy Cię przez proces wdrożenia systemu i doskonalenia.

Nie obawiaj się trudności, rozpoczniemy od analizy obecnej sytuacji. Przygotujemy i opiszemy wszystkie procesy funkcjonujące w przedsiębiorstwie oraz wskażemy na co należy zwrócić szczególną uwagę. Wykażemy systemy, narzędzia i dokumenty, które wspomogą prowadzenie działalności oraz pozwalają na lepszą kontrolę i planowanie przedsięwzięć w przyszłości.

Wyznaczymy mierzalne wskaźniki finansowe i pozafinansowe, dzięki którym dokonasz analizy wartości procesów w Twoim przedsiębiorstwie, wykluczysz przedsięwzięcia nieskuteczne.

Wraz z zespołami Administracyjno-Personalnymi i Zasobów Ludzkich (Human Resources) przygotujemy matryce kompetencyjne Twojego zespołu. Przygotujemy macierze odpowiedzialności wspomagające decyzyjność oraz transparentność w przekazie informacji i komunikacji. Przygotujemy Twój zespół personalny do przeprowadzenia wartościowania stanowisk. Wesprzemy Was w przygotowaniu regulaminów wynagrodzeń, taryfikatorów, tabel płac, kart opisu stanowisk pracy, i innych.

W swojej działalności skupiamy się na kluczowych aspektach procesu wdrożeniowego systemu zarządzania jakością, w tym na identyfikacji mocnych stron i wyzwań, które towarzyszą procesowi wdrożenia oraz na korzyściach płynących z zastosowania rozwiązania.

W odpowiedzi na “Przywództwo i jakość.”

Możliwość komentowania została wyłączona.